מדריך החלפת בוכנה ל KTM – חלק 1 – הכנות לפני עבודה

אז כבר יש לך קיט בוכנה לקטמ שלך וקנית אטם בסיס ומיסב טלטל (מחטים)?  אם לא לחץ ועבור לדף איך מזמינים קיט בוכנה ל  – ק.ט.מ שלך בשליש מחיר מבארץ. זה פשוט ובלחיצת עכבר.

חלק 1 להחלפת הבוכנה ל-קטמ :הכנות לפני עבודה

חלקים:

קיט בוכנה של VERTEX (כולל בתוכו: בוכנה, פין בוכנה 2 רינגים, 2 קליפסים לפין בוכנה)

מיסב מחטים – יחידה

אטם בסיס 0.7 או 0.5

3 גומיות איטום לראש מנוע (למי שפותח ראש – לא חובה)

בוכנה, פין בוכנה 2 רינגים, 2 קליפסים לפין בוכנה

פין בוכנה , מיסב טלטל מחטים

פין בוכנה , מיסב טלטל מחטים

מיסב מחטים מולבש

חומרים:

שמן תמסורת שתי פעימות – מוטורקס או מוטול 1 קילו

שמן מנוע 2 פעימות – מעט לשימון כללי

נוזל קירור – 2 יחידות –

ספריי קרבוראטורים – 1 יחידה

כלי עבודה:

סטנד לאופנוע

שפיץ פלייר

חוט משיכה או חוט חשמל

מפתח פלאג

מד מומנט

סט בוקסה 3/8

מברג שטוח

פטיש קטן

סמרטוטים נקיים

כלי לברגים

דלי לניקוז נוזלים

כל הכלים שצריך להחליף בוכנה באופנוע קטמ - KTM

כל הכלים שצריך להחליף בוכנה באופנוע קטמ - KTM

הכנות:

הלבש את הרינגים על הבוכנה, ודא שהפתח של הרינג מול הפין במגרעת

הכנס את תפס פין הבוכנה למגרעת של צד אחד בלבד

בשלב זה ניתן להחליף את שמן הגיר – איך להחליף תוכל לראות במדריך איך להחליף שמן גיר ב קטמ 2 פעימות או בקיצור לפי ההוראות פה:

חמם את האופנוע מספר דקות, פתח את בורג ריקון

השמן ואת פקק המילוי ותן לשמן להתרוקן (ניתן לפתוח את הברגים משני הצדדים)

אם פתחת רק צד אחד, הטה את האופנוע מעט על מנת לעזור לכל השמן לצאת.

סגור את הבורג, מלא 700 סמ"ק שמן חדש, הסר בורג בקרה ובדוק מפלס שמן,     אינדיקציה טובה כאשר מתחילה נזילה קלה של השמן, סגור את הבורג ואת הפקק.

בצע ניקוי כללי לאופנוע במיוחד לאזור המנוע!!!!!!

זהוא מוכנים לשלב הבא : פירוק המנוע והאופנוע

פוסט זה פורסם בקטגוריה מדריך החלפת בוכנה ל KTM. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

3 תגובות על מדריך החלפת בוכנה ל KTM – חלק 1 – הכנות לפני עבודה

  1. פינגבאק: הזמנת בוכנה לKTM שלך מאייבי | תחזוקת אופנועי KTM דופים – 2 פעימות

  2. אורי הגיב:

    איזה יופי של הסבר! תענוג – תודה

  3. KTM125 הגיב:

    מדריך ממש מעולה..רק הערה חשובה…
    על הרינגים יש סימון, אצלי היה של R שזה אומר שהאות R צריכה להיות בצד ימין למגרעות שעל הבוכנה.
    חשוב לציין שחבר לא ידע והרכיב האופנוע לא הניע.

כתיבת תגובה